Waarom kan je hier op GOEIE VRAAG niet je eigen schrijffouten verbeteren ?

IK zie dat ik geregeld schrijffouten maak, als ik een vraag heb geplaatst.
En als je dan naar bewerken gaat , kan je alleen maar iets er bij schrijven en niet je schrijffouten verbeteren.
Het zijn bv fouten dat die spelfout controle niet als een fout ziet.
Dus als ik bv wei schrijf in plaats van wie
Of zei in plaats van zij.
Dat ziet die spellingcontrole niet als een fout omdat deze worden bestaan.

Sorry ik ben dyslectisch, en soms zie ik pas dat ik schrijffouten heb gemaakt als ik een paar keer mijn bericht heb door gelezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moderators zijn misschien wel zo aardig om het voor je te veranderen, als je ze even uitlegt dat je dyslexie heb

Het beste antwoord

Je kan je antwoord verwijderen en terugplaatsen. Even voor het verwijderen kopieren en dan opnieuw reageren. Tekst er weer in plakken en dan kan je verbeteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

daarom is het verstandig eerst het voorbeeld te kiezen je kan het dan rustig doorlezen alvorens te plaatsen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk kan dat wel,als je het maar doet voor de vraag is gesteld,of het antwoordgegeven. Alles even rustig doorlezen en dan pas het geschrevene de ether in mikken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
uit de losse pols zou ik denken dat het bedoelt is om de eigenlijke vraag niet te kunnen veranderen. zeker nadat er antwoorden op zijn gekomen.

wat voor kleur heeft een tomaat?

antwoord: rood (+1)

herformulering vraag...

wat is de politieke kleur van de vvd?

antwoord: rood (-30)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helaas is dit niet anders en kan je daarna er niks meer aan doen. Zelf maak ik ook wel eens schrijffouten en zie ik dat ook pas later, terwijl ik het niet meer kan veranderen. Ik zou gewoon zeggen dat je het van te voren nog eens een paar keer doorleest, en anders kan je erna als extra bijlage gewoon nog even de goedgeschreven woordjes eronder zetten, en het anders gewoon laten staan.

Want ja, je kan er echt niks aan doen:s

Alvast veel succes met schrijven en ik hopo voor je dat het snel beter zal gaan(maat je dislectie(schrijf je het zo?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Connie1966;

Omdat spel- en stijlfouten het stellen van een interessante vraag niet in de weg hoeven te staan. Gewoon de vraag terug lezen voor je hem definitief stelt werkt naar mijn ervaring het beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan je antwoord verwijderen en daarna opnieuw antwoorden en dan zonder fouten.